الاسلام سؤال وجواب

مسافر

الخميس، 4 يونيو 2015






هلم الهدوم والهموم واللعب
 وصورة حبيبتي اللي بين الكتب
 وهكتب لصاحبي اللي سافر جواب
 هقولة ان صاحبك حبيبك تعب
 وقرر يسافر
مسافر وفاكر هترتاح هناك
وتاخد صحابك وحلمك معاك
ومامتك واختك و خالتك و اوضتك
 هينفع تسيب اللي حبك وراك ..
هسافر واجرب
 بتكدب بتهرب
 ما يمكن هتضرب
 ما تسآل مجرب
انا جبت اخري
يا واد لسة بدري
ماتوجعش راسي
 وليه تبقى قاسي
 وايه اللي فيها
 دة فيها وفيها؟
 بطاله ومشاكل
 ده بجنية بتاكل
 وفكرك هينفع
 دة ينفع و ينفع
 انا نفسي تسمع
وانا نفسي ترجع
دة فيكي يا بلدي اللي مش عند حد
دفا بقى وسط عيلة ومشاعر بجد
هتتعب تلاقي اللي ياخدك في حضنة
 دة فيكي الطيابة اللي فوق كل حد
ومن تاني تسمع يا عيني يا ليل
ياااااااليل

 يا بلدي بحبك بناسك واهلك
وحقك عليا ارد الجميل ..

0 التعليقات:

أدعية

tv Quran

الرقية الشرعية الصوتية

أذكار الصباح والمساء

 
Design by: Searchopedia convertido para o Blogger por TNB
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates